Správa koncových stanic a periferií

Naši proškolení a certifikovaní technici zajistí kompletní správu vybraných prvků vaší IT infrastruktury na základě smluvně garantovaných podmínek (SLA). Kromě osobních počítačů, tiskáren a multifunkčních zařízení se postaráme také o:

  • IP telefony
  • Mobilní zařízení
  • Zobrazovací periférie jako jsou fotoaparáty, skenery či videokamery
  • Docházkové systémy

Naši specialisté spravují nejen systémy a aplikace od společnosti Microsoft, ale poradí si s jakýmkoliv legálním desktopovým softwarem – od instalace až po základní proškolení obsluhy. Pro všechna podporovaná zařízení vám zajistíme rovněž záruční a pozáruční servis i pravidelnou hardwarovou a softwarovou profylaxi, která zaručí dlouhodobý bezproblémový chod všech prvků IT infrastruktury. V případě zájmu můžeme zajistit také evidenci a change management.

Dle potřeby provádíme správu IT buď lokálně, nebo vzdáleně a naši zákazníci mají k dispozici Call centrum a Helpdesk. Pro co nejrychlejší reakci používáme monitorovací systémy, které například u tiskáren předem detekují nutnost výměny opotřebovaných dílů či spotřebního materiálu.

Všechny služby správy IT poskytujeme po celé České republice v domluvených operačních hodinách, s možnou nepřetržitou dostupností služby v režimu 24/7/365.

< zpět