Call centrum a Helpdesk
XANADU zajišťuje pro své registrované zákazníky profesionální Call centrum (telefonickou podporu) a internetový Helpdesk. Naši proškolení operátoři jsou připraveni pomáhat vám v režimu 24/7/365 (dle konkrétní smlouvy SLA). V případě, že problém nelze vyřešit po telefonu, předají incident, včetně celého popisu na konkrétního, specializovaného technika, který řešení dokončí dle stanovené SLA.
V případě, že dáváte přednost e-mailové či elektronické komunikaci, je pro vás připravena on-line aplikace Helpdesk, kde po přihlášení uživatelským jménem a heslem můžete zadat incident a tím zahájit jeho řešení. Průvodce vám pomůže se zadáním požadovaných informací a systém sám vyhodnotí a přiřadí správné parametry SLA. K dispozici je rovněž přehledný seznam zadaných incidentů a jejich stav. O každé změně stavu budete informování e-mailem. Náš systém Helpdesku je vysoce variabilní, takže umožňuje specifické přizpůsobení na míru každého zákazníka.
Samozřejmostí je manažerský přístup do systému a reporting na vyžádání, případně pravidelné zasílání nastavených reportů, překročených či nesplněných SLA, reklamací atd.